snefokks blogg
snefokks blogg om ting og tang
min facebook profil
Roy-Kjetil Olsen
Opprett ditt eget merke
Viser innlegg med etiketten
rc
.
Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten
rc
.
Vis alle innlegg
mandag 11. mai 2009
RC hobby
skal åsså se om æ får start på radiobilan mine.
- 1 stk EK4-Thunder Tiger
- 1 stk Mega Force -Kyosho
- 1 stk buggy type ukjent
- åsså flere elektriske biler,helikopter, mm.
torsdag 7. mai 2009
min første blogg
min første test blogg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)