Viser innlegg med etiketten sony ericsson. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten sony ericsson. Vis alle innlegg

lørdag 9. mai 2009

Konfirmasjons helg

Sitt på hytta i Sarnes, Tage sto akkurat opp. Vi skal visst innover til vågen snart,shoppe og spise og hilse på setermoen folkan,å til kvelden ta 1 øl eller 5. Surfer me mobilen og Opera mini...:)