Viser innlegg med etiketten prinsessa. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten prinsessa. Vis alle innlegg

tirsdag 23. juni 2009

Fra vannet gikk til soving....





Bildene har blitt lastet opp i feil rekkefølge, men dere finner ut av det, skulle sette kommentar på hvert enkelt bilde, men det gikk skjeis. Vannet gikk kl 0530 og lillepia ble født kl 0806 ca 2 mil før Hammerfest, mamman sa ambulansepian hadde vært flink selv om dette var deres første fødsel i bil, jeg kom kjørende etter men fikk med meg alt. Tusen takk til ambulansepian Jeanette og Nina, og til jordmor Anne Grete. Nu skal banfoten krympes så nu tar jeg meg en kald øl, skål.... Og ja, det er jeg som har vært på Europris å kjøpt rosa bodyer :)