tirsdag 23. juni 2009

Fra vannet gikk til soving....





Bildene har blitt lastet opp i feil rekkefølge, men dere finner ut av det, skulle sette kommentar på hvert enkelt bilde, men det gikk skjeis. Vannet gikk kl 0530 og lillepia ble født kl 0806 ca 2 mil før Hammerfest, mamman sa ambulansepian hadde vært flink selv om dette var deres første fødsel i bil, jeg kom kjørende etter men fikk med meg alt. Tusen takk til ambulansepian Jeanette og Nina, og til jordmor Anne Grete. Nu skal banfoten krympes så nu tar jeg meg en kald øl, skål.... Og ja, det er jeg som har vært på Europris å kjøpt rosa bodyer :)





















1 kommentar:

  1. Åååå helledussan så fin prinsesse dere har fått, jeg må få sjå ordtentlig på ho i sommer . Ønsker dere det beste framover.

    johanne

    SvarSlett